Junák
- Nadstavba Dokumentu Islamizace školství, části Globální rozvojové vzdělávání, které zasahuje i do volnočasových aktivit dětí a mládeže. A to plně v souladu a se zněním materiálu MZV ČR Národní strategie globálního rozvojového vzdělávání (GRV). Přesnější je však mluvit o ideologii/propagandě než vzdělávání.
- Jak se GRV dostalo do Junáka?
- K čemu tam dochází? Čemu jsou vystaveni vedoucí oddílů?
- Sofistikovaný způsob práce skrze skautské ideály vedoucí ke změně vnímání „Hodnot“ a „Lidských práv“
- Nezisková organizace NaZemi: Metodická příručka migrace a uprchlictví: Lidé v pohybu
„Nová publikace věnující se uprchlictví a migraci připravuje skautské vedoucí i pedagogy na diskuzi o kontroverzních tématech.“ Obdrželo ji 1400 skautských vedoucích… - Co v ní najdeme? Malá ukázka – 3citace, mnohem více je pak v samotném Dokumentu.
- Dokument se věnuje tomuto materiálu celkem podrobně, aby odkryl proces, který probíhá u dětí a mládeže: Přeformátování vnímání a chápaní „Hodnot“ a „Lidských práv“ Vše se halí do závoje lidských práv*), humanity. Dokument klade mnoho otázek, které by měly ukázat, že cílem GRV je všechno jiné, jenom ne vzdělávání.
- Součástí GRV je: myšlení v souvislostech. Dokument předkládá širší souvislosti o kterých se Metodika (z neznámých důvodů) nezmiňuje vůbec. Podobně jako politici spoléhají na občanskou neinformovanost, stejného využívá i tato Metodika.
- Je věcí rodičů, do jaké míry se zajímají nejen o školní výuku, ale i volnočasové aktivity. Neziskový sektor – jak ukazuje příklad Junáka – má dosah i sem. Z dětí vyroste budoucí generace voličů – jaké vnímání Hodnot společnosti a Lidských práv budou mít nastavena? Vysvětlí dětem někdo, že právo někoho, končí přesně tam, kde začíná právo někoho druhého? Povyšovat Hodnoty či Lidská práva nad právní rámec legislativy evropské civilizace může mít (a pro některé země již mít bude natrvalo) vážné důsledky. S tím souvisí problematika toho, jaké nové Hodnoty společnosti vznikají (např. rozmatitost, což je předvoj multikulturalismu. Toto vše je součást GRV, který probíhá v českém školství. Podrobně Dokument Islamizace školství, část Globální rozvojové vzdělávání.
- Dokument je určen i skautským vedoucím či pedagogům, aby nebyli odkázáni na jednostranné informace. Jde zcela záměrně do mnohem hlubších souvislostí, protože jenom tak lze rozkrýt podstatu. Ukázat rozpory na uvedeném příkladu v Dokumentu, kdy dochází k matení pojmů a přeformátovávání chápání hodnot a lidských práv. První důsledky lze vidět na společnosti západní Evropy.*) Dokument má celou řadu položených otázek – aby nutil k přemýšlení nad jejich zodpovězením. A následně – pokud bude mít čtenář zájem – ukázal cestu k dalším informacím, které určitě nelze nalézt v TV zprávách nebo hlavních médiích určených pro veřejnost.
- Junák je pouze jedna z mnoha volnočasových organizací. Sdružuje velký počet dětí a mládeže, proto byla vybrána jako příklad. Nejde tedy jen o tuto organizaci!
*) Stejného způsobu se využívá při nasouvání genderové ideologie do školského (a nejen školského) systému. Dokument Islamizace školství, část Genderová ideologie. Zdrojem podrobných informací a objasnění mnohem hlubších souvislostí je kniha Globální sexuální revoluce, autorky Gabriele Kuby (info1, info2). Kniha obsahuje citace a odkazy na velké množství konkrétních materiálů z kterých je citováno. Podobné schéma je voleno také u Dokumentů portálu ObčanéČR.cz – s uvedením zdroje. Nemělo by Vás překvapit, pokud najdete celou řadu podobností s tím, jak se chová OSN při prosazování „sexuální identity“ a migrační „krizí“.
Kniha mimo jiné otevře oči k pochopení procesů, které probíhají ve společnosti. Jelikož je autorka Němka, obsahuje kniha mnoho poznatků z německého politického prostředí a legislativy. Pokud máte otevřenou hlavu, mělo by po jejím přečtení být pochopeno, co se stalo s německou, švédskou (západní společností), která ve jménu hodnot je zaplavena nelegálními migranty. Lze namítat, že je to díky štědrosti těchto zemí. Jak však vysvětlíte, volební výsledky v Rakousku, Nizozemí, Francii anebo ve spolkových zemích Německa, kde vítězí CDU(Merkelová) či SPD(Schulz) s otevřenou migrační politikou? Přehled evropských voleb najdete v Dokumentu Důležitost voleb 2017, část „Evropa: Volby 2017“.
Na dokončení Dokumentu se pracuje, předpoklad zveřejnění 06/2017