Média a utváření veřejného mínění
Vybráno z obsahu:
Na dokončení Dokumentu se pracuje, předpoklad zveřejnění 06/2017
- Domnělá vs. skutečná úloha „hlavních médií“ současné doby
- Slova, o kterých si (mylně) myslíme, že známe jejich skutečný význam
- Opakování dogmatu jako cesta k vytvoření jiné reality (např. vytvoření dojmu existence celospolečenského konsenzu v dané věci)
- Komu patří česká média? Jaká verze pravdy je čtenáři předkládána?
- Úroveň veřejnoprávní české televize a českého rozhlasu
- Síla a moc utvářet mínění o událostech
- Ze zákulisí tvorby zpravodajství
- Konkrétní „přehmaty“
- „Dle průzklumu vyplývá, že….“ kdo se však zajímá o to, jaké bylo zadání takového průzkumu?
- Strach z alternativních médií maskované terorismem aneb „Ať žije CTHH“ (Centrum proti terorismu a hybridním válkám)
- Kdo byl Overton a jaké myšlenky zanechal? Kdo se jimi řídí?